sobota, 9 lutego 2013

DIAGNOZA

No to wiemy już dlaczego Martynka wciąż się dusi i ma katar.
Po kolejnej wizycie u pulmonologa i testach na alegrie jednoznacznie wyszło:

*astma
*alergia na: aspergilius fumigatus , alternaria tenuis, cladospoeium herbarum czyli grzyby, pleśnie
*sierść psa
Martynka ma włączone nowe leki na stałe: do ventolinu, pulmicortu i atroventu ma dodatkowo seretide i singulair.

Dla mojego dziecka alergia na sierść psa jest chyba najgorsza bo ona taka mała psiara jest.
Pięc dni temu nasza suczka sie oszczeniła i w domu mamy cztery maluskie pieski i co ja mam teraz z nimi zrobić????

5 komentarzy:

  1. Przykro mi że Martynka ma alergię.Szcegolnie na siersc psów!!!! Szkoda oddać te maleństwa i ich mamę,ale chyba nie będzie wyjścia???? Mam nadzieje ze leki pomogą i będzie juz tylko dobrze!!!! I czekam na wieści z rehabilitacji,także tej domowej :) Buźka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. alergolog mówi ze jak jest alergia, a nie chcesz sie pozbywac psów codziennie wycieraj je mokrym ręcznikiem,mój syn był uczulony - mielismy kota i psa - i dąl rade nic się nie działo i w końcu z tej astmy alergicznej wyrósł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze 2 duze psy i tak są wciąz na dworze a te malutkie za 4 tygodnie idą do swoich nowych rodzin :) więc jakoś przetrwamy.Co do astmy to mam nadzieję że też wyrośnie choć lekarka mówiła że wcześniaki z dysplazją często maja astmę ale oby wyrosła...

      Usuń
  3. Esterko,ja miałam w domu kota "Felka" i w testach alergicznych wychodziło mi że mam m.in. alergię na sierść kota :( a ja z nim spałam bawiłam się i nie było żadnych oznak alergii. Za to po wycieraniu kurzu i odkurzaniu od razu muszę się wykąpać i umyć głowę bo bym się zadrapała i zakichała na śmierć.Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam alergii na kurz bo to chyba najgorsze jest a kurz jest wszędzie choć na te grzyby i pleśnie co Martyna ma to tez nie fajnie...a z reszą która alergia jest fajna:/

      Usuń