poniedziałek, 30 lipca 2012

5 rocznica śmierci Zuzi

Bardzo długo myślałam nad tym czy umieścić na blogu ostatnie wspólne USG moich córeczek, gdy szłam na to USG myślałam ,że obie żyją choć wiedziałam , że jest coś nie tak bo strasznie palił mnie brzuch jakby ktoś mi go od środka podpalił. Choć to ciężkie dla mnie nawet po tylu latach to jednak postanowiłam napisać o tym tutaj i choć w badaniu USG są to płody to jednak dla mnie są to moje dwie śliczne i kochane córeczki.
W opisie badania USG widać znaczną różnicę między dziewczynkami jak rozwijała się Zuzia, a jak Martyna bo to Zuzia dostała 5% szansy na przeżycie , a Martynka tylko 1%, a jak wygląda po 5 latach mój 1% to sami wiecie,siedzi, chodzi, biega ma " tylko" mpd z lekkim niedowładem lewostronnym.

30.07.2007r. godzina 11:04 USG: w jamie macicy dwa płody. I płód żywy w położeniu główkowym o wymiarach BPD=44mm, HC=164mm,AC=148mm,FL=28mm.Szacunkowa masa płodu 291g.Serce czterojamowe AS miarowa 135u/min. Przepływ przez TV prawidłowy. Nie uwidoczniono bańki żołądka i pęcherza moczowego.
Przepływ DV-ujemna fala a.
UmA PI-1,41 RI-0,74
MCA V max 22,8cm/sek

II płód w poł. o wym.BPD=46mm,HC=159mm,AC=207mm,FI=32mm.Szacunkowa masa płodu 520g. Płód z obrzękiem uogólnionym bez cech życia. Torbiel pępowiny płodu II.
 Znaczna ruchliwość płodu I (septostomia)

Wn:Gemelli.St.post SLPCV. TTTS st. V

Córeczko zawsze będziesz w moim sercu i zawsze będę Cię kochać [*]

8 komentarzy: