sobota, 19 stycznia 2013

Po wizycie u pulmonologa,alergologa

Jesteśmy po wizycie na którą się już doczekać nie mogłam bo to ciągłe duszenie się Martyny jest niedowytrzymania. Spać w nocy się nie da musze jej pilnować bo dusi się strasznie. Duszności ma mocne trwające prawie całą noc, w dzień niby trochę lepiej ale jak ją weźmie to oddychać nie może.
 Na pytanie podczas badania czy jest dobrze usłyszałam że jest bardzo NIE dobrze.Oskrzela całe zawalone, p. doktor spytała dlaczego tak skrajny wcześniak jak Martynka z takimi problemami nie jest pod opieką pulmonologa od urodzenia, no nie jest bo zawsze słyszałam że jest dobrze że nie ma potrzeby nigdy nie dostałam skierowania do specjalisty więc dlatego.Musimy jeszcze odwiedzić  kardiologa żeby sprawdzić serduszko bo też nie było już bardzo dawno sprawdzane a ostatnio jak bylismy to dziurka jeszcze była.
Dostaliśmy zalecenia:
ventolin co 8 godzin 1 dawka
pulmicort + atrovent  2 x dziennie
augmentin co 12 godzin
Koniecznie mamy zrobić morfologię za 3 tygodnie i potem do kontroli.

Przyszedł czas rozliczeń za 2012r. jesli ktoś z Państwa nie ma komu przekazać 1% podatku to bardzo prosimy o przekazanie go Martynce.Mamy do rozdania ulotki odnośnie 1% podatku jeśli ktoś z czytających naszego bloga chciałby nam pomóc w rozpowszechnieniu ulotek to proszę o kontakt mailowy ( pomocdlamartynki.k@wp.pl) prześlę każdą ilość.




4 komentarze:

  1. Kurcze czasami ręce człowiekowi opadają. A skąd my rodzice mamy wiedzieć do jakich lekarzy się pchać. Skoro lekarz, który nas prowadzi (pediatra, rodzinny) twierdzi, że nie trzeba... Dobrze, że wreszcie pod kontrolą specjalisty jesteście. Oby było lepiej! Trzymajcie się dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem już po kilku wizytach u alergologa z https://cmp.med.pl/cmp-goclaw/alergolog/ i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony ze skuteczności. Tym bardziej, że teraz faktycznie czuję się o wiele lepiej i jak najbardziej chcę w takim schemacie kontynuować moje leczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezależnie od tego, ile masz lat, alergie są dużym problemem. Katar sienny czy alergiczne zapalenie spojówek to najczęstsze objawy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak radzić sobie z oczami na portalu DBAM O OCZY możesz przejrzeć poradnik z propozycjami leczenia objawów

    OdpowiedzUsuń